Træning

Puha en træning i dag, kan virkelig godt mærke at man skal passe på hvad man indtager og drikker. 🙂

Kan os mærke at jeg ikke skal tage i badeland, når jeg holder en hviledag, for puha en træls træning i dag. 🙂

Men jeg fik da løbet lidt mere end jeg plejer, men jeg blev stadigvæk sur på mig selv. For jeg vil bare nå de 4 km, på de 30 min. Jeg kom da op på 4,6 km i dag. 🙂

Jeg er bare stadigvæk ikke stolt af mig selv overhovedet, for jeg skulle holde flere pauser med mit løb, og det gør mig så hidsig, hvis det ikke gjorde så ondt og banke mit hoved ind i en mur havde jeg gjort det, for min samvittighed er der bare ikke, hvis jeg ikke kommer op på de 4 km. For så føler jeg, at jeg ikke har været aktiv nok, og det gør mig ked af det. :/ 🙁

Jeg er bare en mærkelig pige, jeg kan ikke drikke så meget vand, når jeg skal løbe. For så får jeg det bare endnu mere dårligere. Det er bare træls når mange mennesker siger, at man skal drikke meget vand når man løber, men har prøvet 3 gange nu, hvis jeg drikker for meget vand, siger min krop BRÆK DIG BRÆK DIG. Det er så ubehagelig, men samtidig har jeg os det med maven, at jeg ikke kan holde så meget mad og drikkevarer i mig, før kroppen begynder og falde sammen, eller bliver helt svimmel, så er det bestemt ikke bedre når jeg løber og begynder at svede, og får pulsen op føj siger min krop. :/

Min cykling i dag var heller ikke helt tilfreds, dengang jeg skulle i gang kunne jeg mærke at mine ben begyndte at syrre efter 3 min, plejer de aldrig og gøre. Tror det er på grund af badeland. Har vist lært af, at jeg ikke skal bruge min krop på den måde når der er hviledag hehe. 🙂

Jeg fik cyklet 14 km på de 30 min. Det er ikke helt godt nok, for i onsdags kunne jeg cykle 14,6 på 30 min. Jeg blev ked af det og hidsig på mig selv, for jeg vil bare yde så meget som overhovedet muligt, føler jeg ikke hvis jeg ikke kan cykle længere end jeg kunne sidst. 🙁

Her kan du se lidt billeder hvordan jeg så ud efter den time. 🙂

Efter min cykling, skulle jeg os styrke træne og lave mine mavebøjninger jeg kunne tage flere end jeg plejer, jeg plejer og kunne tage 60, med 30 sek pause, I dag kunne jeg tage 80 med 40 sek pause. 🙂  Det er så godt for før hen kunne jeg ikke tage mavebøjninger, det var så pinligt. Kunne godt være at jeg var tynd men der var intet muskler overhovedet. Inden jeg begyndte og styrketræne kunne jeg knap nok løfte min hund lang tid nok, eller bærer 4 liter, før inden mine arme begyndte og syrre for vildt.
Derfor sagde min kæreste og min stedmor det er nu du skal i gang. For den dag du skal have børn, går det jo ikke hvis du ikke kan løfte dem, grinede og sagde nej det jo rigtig, men har virkelig os taget min træning seriøst, det er ikke sådan at jeg har undskyldninger som jeg havde førhen. 🙂  

Min kæreste og jeg snakket om, omkring mit løb jeg skal prøve fra på mandag, at jeg skal starte på 7,8 km/t og jeg så skal få den op på 9 km/t og holde den der, når at jeg gerne vil forbrænde mest, er det bedst at jeg holder den på det samme hele vejen igennem. 🙂

Jeg kan bare ikke rigtig forstå det, for jeg føler kun når jeg løber hurtig så er det der kroppen forbrænder mest, det er det jo så åbenbart ikke desværre. 🙁

Jeg stoler på min kæreste for han har altid trænet meget hårdt og har os det kampsport, så musklerne og løb skal være i orden. 😀

Jeg er spændt på hvad min krop siger fra på mandag, for han siger osse, når jeg kan holde de 9 km/t hele vejen igennem skal jeg begynde og skrue lidt op i hastighed, så jeg er spændt på hvornår jeg skal det. 🙂
Jeg ved bare når jeg kan se at jeg ikke har løbet de 4 km, så får jeg et nederlag, men kæresten siger at det er ikke noget med hvor meget jeg har løbet det er mere hvor meget pulsen har været oppe. Ved at det løb jeg har nu, er den oppe efter 5 min hehe. 🙂

Nyd varmen. 🙂 <3

Go dag. 🙂 <3