Del 8

Jeg har da helt glemte og skrive hvordan dagen var og rejse derned. 🙂 Så kom jeg i tanke om at jeg kunne skrive det sammen med flyveturen hjem. 🙂

Dagen kom hvor vi endelig skulle afsted, vi havde så meget glædet os til og komme afsted. 🙂

Vi startet ud med at vi skulle pakke det sidste, og få Smilla afleveret ude ved min mor, da hun skulle passe hende. 🙂 Efter jeg fik hende afleveret, blev jeg meget ked af det, for jeg vidste at jeg ville komme sån til og savne hende, for ved bare når vi er herhjemme og vi skal nogle ting, hun ikke kan komme med til, savner jeg hende hele tiden. 🙂

Vi havde aftalt med mor, at vi skulle over på MCD og spise og sige farvel, vi skulle jo rejse kl. 17 fra Billund, så vi skulle jo være meget mætte, da vi ikke vidste hvornår vi kunne spise igen. 🙂 Det var meget mærkeligt og sige farvel, og skulle væk fra Danmark, men os meget dejligt faktisk, for os og få lidt ro på det hele. 🙂

Efter vi fik sagt farvel skulle vi mod Billund, det var en dejlig følelse og komme ud af Danmark, og skulle opleve nye ting. 🙂

Vi kom til Billund, det var meget stressende og finde de rigtige parkeringspladser, for vi ville jo holde meget billigt den uge. 🙂 Det var godt nok en meget lang gå tur vi skulle på, det var ikke så træls ind af, men tænkte hva så på vej ud af?. 🙁 Vi kom ind hvor vi skulle tjekke ind, det havde jeg frygtede for hvis vores guffere ikke kom med vores fly og hvis vi ikke nåede det hele på den tid som vi skulle. 🙂 Vi fik da også lavet lidt koks i det hele, vi havde tjekket en kuffert for meget ind, for vi havde en håndbagage med, den troede vi os, at vi skulle tjekke ind, men heldigvis fik vi hjælp, og den skulle ikke tjekkes ind. 🙂

Vi skulle igennem alt det der sikkerhed og det var jeg lidt nervøs for, da jeg havde smykker på, troede den vil bippe her herhjemme, men det gjorde den ikke. 🙂 Så kom Kaspers ting igennem, hans lighter må ikke komme igennem, da det var en stormlighter, og det må du ikke indfører i et fly, når der er gas i. :/ Jeg sagde til Kasper, jeg skal sku nok købe en ny til dig, for vi kan få dem i Viborg, og det er ikke så langt væk fra os. 🙂

Nu var alt tjekket ind og vi var os tjekket ind, så nu var det bare hygge og lidt indkøb inden flyveturen. 🙂 Vi fik købt nogle smøger til Kasper og en ny lighter til ham. 🙂 Vi fik noget og spise igen, for så var vi helt sikre på at vi ikke var sultne. 🙂 Det var så hyggeligt, og kan stadigvæk se den dag for mig, bare vi skulle afsted i dag igen. 🙂 Vi fik os snakket løs med familie inden vi skulle rejse, så alt var på plads. 🙂

Vi skulle ombord på flyet, og var så spændt på om det hele ville gå godt. 🙂 Heldigvis gik alt godt. 🙂 Vi kom os på plads på flyet, vi kom ikke til os sidde helt ved siden af hinanden, der var en gang imellem os, men vi kunne sagtens snakke sammen og hygge. 🙂 Jeg havde jo os mine høretelefoner med, så jeg kunne se film. 🙂

Vi skulle til og lette, og det kildede helt vildt i maven uha. 😀 Der var bare lidt problemer med vejret her herhjemme i Danmark, og det skulle heller ikke undre mig. 😀 Så vi kom ind i en masse lufthuller, jeg troede seriøst at vi faldt ned, og Kasper sagde i sjov til mig, Ja den falder snart ned. :/ Jeg kunne seriøst kvæle ham, der sad os andre børn der kunne høre det. 🙂

Kaptajnen sagde til os, at vi skulle flyve lavere, da ellers ville flyveturen være træls i et stykke tid, det var sku sødt af ham. 🙂 Jeg kunne godt mærke, hvad skal man seriøst lave i 3 og en halv time.? 🙁 Så skulle vi have noget vand. 🙂 Føj de priser de har i et fly. :/ 2 vand kostede 45 kr, sagde os “nu er vi sku på ferie. :/” Vi skulle jo have noget vand, da det var så varmt derinde, som jeg elsker, men man bliver sku så tørstig. 😀

Landingen var ikke helt så sjovt, enkelt var det fordi deres landingsbane ikke er så gode, ellers var det ham der ikke var så god til det, for der kom et bump, og det var jeg ikke helt så glad for. 🙂 Vi kom da ned til Tyrkiet, og der var en skøn varme, bare ikke for Kasper, han var ved og dø, og rygetrængende hehe. 🙂 Nu kunne jeg ikke snakke eller forstå mere dernede men sån er det jo. 🙂 Vi fik fundet den bus der skulle køre os til hotellet. 🙂 Vi fik taget mange sjove billeder i bussen. 🙂 Det var sku spændende og være i et nyt land. 🙂 Vi fik en masse ting at vide hvordan vi skulle være dernede. 🙂

Vi kom ud til en tankstation, hvor vi kunne købe lidt og spise eller drikke, men jeg vil bare ud til hotellet og sove, for jeg var ved og være godt død nu. 🙂 Vi kom ud til vores hotel, og det var så flot, og vi fik et skønt værelse. 🙂 Så alt var godt. 🙂

Dagen vi skulle hjem. 🙂

Det var en lorte dag, jeg vil bare ikke hjem, jeg blev helt ked af det. 🙁

Vi fik noget dejlig morgenmad, og fik pakket det sidste og fik afleveret vores kort til værelset, vi skulle forlade det kl 12, det var nu lidt træls, da bussen først kom kl 18.45. 🙂 Vi afleveret kortet før, da vi skulle være til vores sidste massage kl 12. 🙂 Det var noget dejlig massage, og de fik drikkepenge, så alt var godt. 🙂 Vi kom tilbage til noget dejligt frokost, og efter gik vi i poolen, da vi har fået et kort til vores bagage, så vi kunne gå derned hele tiden og klæde om. 🙂 Så det var en dejlig ting, og at vi os kunne få et bad, og klæd om til varm tøj. 🙂

Det var lidt af en lang dag, man går kun og kigger på klokken, så kunne godt mærke, at nu vil jeg bare hjem. 🙂 Jeg kunne godt mærke at den sidste dag, savnede jeg så meget min hund. 🙂 Vi blev hentet før tid det var sku skønt, men så blev der problemer, der var to der ikke kom med bussen, de kunne ikke finde dem. :/ Så de var skyld i, at vi næsten ikke nåede flyet. :/ Vi kom afsted i mod lufthavnen, inden vi nåede lufthavnen sagde vores guide, at hvis i har noget og drikke, må i ikke medbringe over 100ml igennem lufthavnen, og jeg havde en burn der var på 600ml, så jeg skulle drikke en burn, på under 10 min, føj jeg fik ondt i min mave. 🙁 Jeg var klar til og brække mig derinde. :/ Vi skulle igennem tjekning af vores håndbagage, jeg blev sku kropvicteret, det var virkelig en grim oplevelse, at en står og rager på dig. :/ Jeg tror at fordi at den bippet, var fordi at jeg havde ringe på og min navlepiercing på. :/ Heldigvis kom jeg igennem og kunne slappe af. 🙂 Kasper skulle ryge, også vil han have noget og spise, jeg var bare stresset dernede, for jeg var så bange for om vi ikke den fly. :/ Vi fik da lidt og spise, nøj det er sku dyrt dernede. :/ Vi skulle have et lille stykke pizza ver, og to sodavand, 100 danske kroner, jeg var ved og tænde fuldstændig af, for det var sku da en pris der vil noget. :/ Der hvor vi sad, kunne vi kigge ned på alle de mennesker der skulle krop visitereret, der var der en lidt ældre mand, han skulle gå igennem 3 gange. 🙂 Så 3 gang, skulle han mærkes på, han skulle tage sit bælte af, men så da de tjekket ham, faldt hans shorts ned til knæene, så Kasper og mig grinede og sagde nøj det jo synd for ham. 🙁

Så sagde de i højtalerne at vi skulle til ombord på flyet, så jeg skyndte mig og løbe, men det behøvede jeg slet ikke. 🙂 For der var lang tid, men jeg er så bange for hvis vi ikke kom med. 🙂 Vi kom ind på vores plads og jeg skulle sidde ved vinduet, og det var skønt og kunne følge med. 🙂 Jeg fik sat min film i gang og Kasper skulle hører musik. 🙂 Vi skulle til og lette, det glædet jeg mig til, for elsker når han spetter op og vi skal op i luften, det kilder så meget i min mave. 🙂

Det var spændende og se alt det lys, for det havde vi næsten hele vejen hjem til Danmark. 🙂 Det var lidt af en lang flyvetur, for nu vil jeg bare hjem og sove. 🙂 Dengang vi næsten nåede Danmark, kunne vi ingenting se alt var tåget og træls. 🙁 Der kunne jeg mærke jeg vil tilbage jeg vil ikke være her. :/ Så sagde kaptajnen at vi skulle slukke alt, for han kunne næsten ingenting se udenfor, på grund af tågen, så han sagde at der kun var 10 meter i sigtbarhed, der kunne jeg mærke nu dør vi alle sammen. :/ Tænk nu hvis, at vi lander i et træ eller i vandet. :/ Men vi fik da landet og det var så mild at jeg bare kun kunne se de lys der var ved siden af os. 🙂 Så det var sku skøn at han kunne gøre det ordentligt. 🙂 VI kom af flyet, det første jeg sagde “FUCK DET ER MEGA KOLDT HERHJEMME JEG VIL TILBAGE I VARMEN :D” Sån er det jo, vi fik da tjekket vores pas, og vi skulle bare hurtig have vores guffere og bare hjem nu. 🙂 Kaspers kuffert kom hurtigt, men det gjorde min sku ikke, jeg tænkte bare det er løgn, hvis min ikke er kommet med hjem. :/ Min kom og jeg kunne ikke komme hurtig nok ud til bilen og jeg skulle bare hjem. 🙂 Kasper trykket os lidt hårdere på speederen, for han vil os bare hjem nu. 🙂 Vi kom til Struer og op i vores seng, jeg sov ganske hurtigt. 🙂

Så det var alt fra vores ferie, der blev ændret en del dernede. 🙂 For jeg vil ud og opleve en masse, men det var sku for dyrt. 🙂 Så blev det mere en kæreste ferie og en badeferie ferie men alt blev godt og jeg vil helt sikkert det ned igen. 🙂