Del 1

Vi fik en meget billig rejse, vi vil meget gerne til Tyrkiet, grunden var for mig at der var meget billig tøj og meget varme. 😀

Rejsen kostet for os begge, med fly frem og tilbage, 5 stjernet hotel med morgenmad, bus frem til hotellet og tilbage til lufthavnen. 4200 så det kunne vi ikke rigtig sige nej til. 🙂

Vi rejste dato. 16/6-2016 kl 17 og var dernede ca. 20.30 og vi kom hjem 24/6-2016 kl ca. 01.30. Hotellet hed Sunprime Numa Beach det var det bedste hotel ever. 😀 <3

Vi havde sagt at det skulle være en oplevelse tur, men det blev meget ændret. Vi skulle i en taxa og for og komme ind til Alanya, da vi boede 20 km fra Alanya. Det koster 300 kr, vi blev helt chokeret, da alle havde sagt hjemmefra at det er så billigt. 🙁

Jeg prøvede og smage det mad der var dernede, det smagte seriøst af lort FØJ. 🙁
Vi kom tilbage til hotellet, hvis vi fik opgraderet til all inclusive vil det koste for os begge 2800, vi valgte og gøre det. Da der var alt på hotellet, 3 måltider, snackbar, fri bar, fri vand, fri alt hvad vi vil. 😀

Det fik vi så os brugt, for vi blev lidt fulde hver aften, så det kan siges at vi fik brugt det godt og grundigt. 😀

Der kommer billeder med drinks og billeder fra baren. 😀

Maden på hotellet det var mums, der var for alle og enhver, det var mere mad for mig. 😀

Der kommer os billeder hvordan de anretter dernede og hvordan jeg øser op på min tallerken hehe. 😀

Vores værelse var os så lækker, vi fik et værelse der vender ind imod en mur, men det fik vi ikke helt. Vores værelse havde en kanon god udsigt, vi fik udsigt ud over bjerne ud over andre hoteller og butikker. Der kommer os billeder ind hvordan det ser ud, os hvordan vores værelse ser ud. 😀

Det eneste jeg var lidt træt af var, når man skulle i bad, var der ikke ret god tryk på, så det var træls når man skulle vaske sit hår. 😀 Jeg skulle os hele tiden huske på at jeg ikke måtte drikke det vand dernede. 😀 Så når jeg skulle børste mine tænder tændte jeg hele tiden vandhanen, Kasper kom hele tiden og sagde “NEJ NEJ FORHELVED :D” Det var virkelig træls hehe. 😀 Deres seng den var så god og jeg kunne sove hele tiden. 😀 Vores seng var så stor, men den var ikke ret god praktisk, for når vi gerne ville putte så faldt de fra hinanden. 😀 De var ikke spændt sammen, nej nej de var to enkeltsenge, så vi faldt ned på gulvet en gang vi grinet lidt men vi fik da os et chok. 😀

Der kom rengøring på hver dag, og de to alle vores håndklæder, skiftet sengetøjet, redet vores senge, som jeg selv gjorde men det lavede hun om på. 😀 Hun lavede virkelig flotte svaner hver dag. Men det kommer der os billeder ind af. 😀

Det vi os var lidt trætte af var, at polen lukket kl 19 hver dag, men så havde vi 50 meter ned til vores egen private badestrand, men mig der ikke kan lide havet, så jeg kom kun i polen hehe. 😀 Det kommer der os mange billeder ind af. 😀

Det var virkelig et flot hotel, det kommer der os lidt billeder ind af. 🙂 Der var os læge, tøj butik, frisør, kiosk, to bar, fitness rum, yoga, brillebutik og guldsmed. 😀 Vi følte os helt rige og sagde os, kan slet ikke forstå at vi kan bo sårn her, for det er så smukt. 😀

Der kommer mange andre sider med andre ting dernede fra. 😀